Kalendář

30 31

Bike Klub Domažlice

Bouřňák -poslední závod ČP v letošní sezoně

Na vzbrusu nové trati v Mikulově u Teplic se odjel poslední závod našeho poháru ve sjezdu na bicyklech.Plní očekávání jsme v sobotu ráno vyrazili a už jsme měli telefonické info od Bořka který už byl na místě v pátek večír. Info znělo : je to nějak moc z kopce asi jako rokle na škarmaně akorát 1300m dlouhý.

Ještě v pátek večer studuju on-board video trati vypadá to na pohodu. Okolo pul devátý kotvíme na vrcholu Bouřnáku kde jse akorát probouzí all rajdrs. Zdravíme se s Bořkem ,Alim,Amirim,Červem plostě se všema.Nu ptám se na první dojmy všichní tak opatrně váží slova a  vypadá to na to spíš že pujde o to kdo se dostane zdraví dolu. Nu berem bundy a jdem to projít. Po 100 startovních metrech přichází zhruba 7dmi metrovej polet do hodně prudkýho dopadu kterej se hned mění na pravu odkloněnou točku na kterou ihned váže levá. No, hned první postartovní sekce pravdu navyndání jako dělaná.Trat se dál motá levá pravá mezi borůvčím hodně z kopce a pořád další točky navazujujou drobet vyjetý blátíčko kořínky kamínky mokrý nesmí chybět.Po pár točkách první hodně prudká sekce která se láme dole u stromu a následuje ještě sjezdík na rovinku.

Hm taak tady to zadarmo nebude. Hele rovina tak tady konečně budu závodit. Hm končí po 60metrech ještě brutálnějším sjezdem na cestu za kterou je snad kolmá stěna zas dolu kde se to ještě točí ostře v pravo. Nu tak jestli dojedu sem tak todle bude konečná.Jdem dál. Točí se do to celkem příjemnýho lesíka z boulema a nájezd na paleták.Nu to bude asi polet.(někdo to krokoval do dopadu 9-10m) Objízdná trasa dobrá není co řešit.

Následuje hned zavřená levá po kořínkách (to aby to něměli jednoduchý ty co si budou dávat polet  )nu sjed do lesíka tady dvě stopy ouzký točky padák přejezd do dalšího lesíka levá pravá ouzkej transfer ke stromu otočka o 180stupnu a zas dolu k dalšímu stromu a hurá na sjezdovku jeden retarder pak kamenitej transfer výskok na louku a cíl.

Je to fakt nějaký prudký.Výšlap nahoru a hurá na to. Převlíkáme a jdem na to.Tvoříme sedmi členou vlakovou soupravu a sunem se dolu. Zadní kolo stojí a točíme řídítkama a ono to pořád hrne dolu. Hodně pomalu hrnem dolu. V pulce trati na nejprudší části červ testuje místní unikové zony a potkává se s boruvkama,Jedem dál pomalu až dolu.Překvapivě už na sjezdovce a v cíli .Trat má pouhých 1300metru a převýšení je pouhých 300 metru takže stylem „boj o život „ se dostáváme dolu. Nu jdem se kouknout jak se dostanem nahoru jezdí dvě dodávky. Všicí se nesložíme do jedný takže naše souprava se trhá.

Dávám ještě tři jízdy a zas se potkáváme všicí u dodávky. Jedem nahoru dáváme svačinku a hned všicí dolu k registraci. Na přescestáku koukáme na Aliho kterej ho chce dát. Čekáme ali dupe tahá letí a ted točka ,ta už neproběhla a hup do boruvek. Pokračujem dál v poklidu dolu.(není proč to hrotit a stejně to nejde takže je to jedno)Registrujem se čučíme na myslivce který tu maj slavnosti.Autem nahoru oběd a povvinnej trening.Snažím se něco najet ale není moc co na trati vznika koryta ve kterých tahám zadní gumu.Večer ještě přezuju zadek aby víc brzdil.Rozkládáme bywak a jdem spát . Vedle probíhá čučení na videa a kouření dýmky míru.Ráno  slunce svítí hurá nezaprší. Rychle snídaně a jednu rundu na rozjetí. Potkávám Bořka v pulce trati když hrotí už zřejmě podruhý a s problemama jedu ospale dolu. Zas je to nějak horší rozbitější jak včera. Nahoru a čekání na první kolo.

Probíráme taktiku Bořek volí strategii bez paletáku kde šel v sobotu ven. Já o paletáku ani neuvažuju. Koukáme na hadrtejlysty na přescestáku. Některří ho tam samo pošlou jako by nic.Bořek se de chystat. My dál koukáme a čekáme. Až najednou spatřujem red moourwůd a Bořek valí tak hecujem a hlučíme. Nu už se to blíží všicí jedem skoro po sobě tak oblícta hurá na to. Střevní potíže jsou na denním pořádku. Forky jdou stranou. Jsem na řadě ,hodiny pípaj ,a hrnu dolu. Začnu tak nemastně neslaně, ale jedu v jedné točce jsem delší skoro zastavuju ,dobrý musim dál. Najíždím na prudkou část zkouším novou stopu uplně z leva borůvkama ,dobrý akorát dole pořádnej lavor projedu ho a říkám si mám vyhráno. Najíždím do lesíka zas jdu k mlíku zas skoro stojim. Nu pak to nějak sešoupu až do cíle-čas 2:51 no nic moc,druhá runda bude lepší.

Jedu nahoru v autě akorát elitáci krab a spol. Si dělaj srandu z mýho veterána a naznačujou co sním Gaspi kdysi vyváděl. Nahoře jdu se juknout na přescesták na elitku. Uhlazený polety ale všicí tak nějak najistotu pěkná čistá jízda ale žádná střelba.Pak pauza Bořek byl dole tak si vyprávíme dojmy a relaxujem,zjištuju že Bořek 2:52 takže těsnej souboj.

Ali naznačuje něco jako že tam pošle přescesták i když ho v treninku dvakrát neustál.Bořek opět z nás startuje jako první tak jdem fandit. Pak zas příprava a hurá dolu podruhý. Jedu slušně pocity dobrý , držim stopu kterou chci. Přichází prudká část první část dobrý druhá horší. Jedu opět boruvky ale nějak moc jsme to pustil tušim že dole točka neproběhne jedu furt rovně mlíko se natahuje skoro praská. Slejzám táhnu kolo zas do trati a drtim dál ale vim že na lepší čas to nebude.

Nakonec 2:53 nahoře zjištuju že Bořek polepšil o 8sec takže těsná bitva neproběhla.

Dozvídám se, že Ali tam vyslal ten polet a byl suvereně nejdelší dneska ,ovšem opět se potkal s boruvkama a dle slov lidí co to viděli toho měl dost. Ale dal to Respect! Jinak Červ v prvním kole asi 3x mimo a ve druhým vyrazil pedál z kliky(jak na Klínovci) takže taky podařenej víkend. No a Amiri  hluboko před náma cca 2:20-30sec.Pak jsem zbalili  frčeli dom no tak asi takovej byl Bouřnák. Doufám že sezonu uspěšně zakončíme on the ŠKARMAN.

Přidat příspěvek

Příspěvky

Bouřňák
Borek | 6. 9. 2008 (22.02)
Lokální trať je ta,kolem který jezdí lokálka:)Kapišto?

Re: Bouřňák
:)) | 5. 9. 2008 (6.50)
Co je to lokální trať? Který jsou nelokalní tratě?

Bouřňák
Borek | 4. 9. 2008 (21.04)
Gut report,právě jsem tě povýšil na vrchního reportéra:)))
Jinak letos podruhý jsem se svezl na lokální trati s poctivým výšlapem nahoru a musím říct,že paráda!Zachvíli nám ani nic jinýho nezbyde.

Noo ...
radojc | 3. 9. 2008 (22.33)
... teda kilometr dlouhá škarmanská rokle? Kucí, ste dobrý dost!
Koukal sem na fotky s otevřenými ústy. MX jak má beyt!

maso
hanz | 1. 9. 2008 (21.49)
no asi to byl solidní nátěr, VYDRŽAT