Kalendář

24 25 26 27 28 29 30

Bike Klub Domažlice

Jakej byl rok 2006?

Vlastně jsme ještě nějak (písemně) nezhodnotili jakej byl rok 2006 a co nám každému přinesl. Tak se toho chopím já.

Tak od začátku, Romanovi a Vencovi přinesl nový kolo. První měsíce bylo až moc zima a pořádně se začalo jezdit až na jaře. Po návštěvě Rakouska v roce 05 jsme všichni cítili, že by to chtělo něco víc, než jen pseudosjezdy po okolí Domažlic a tak jsme se do toho trochu opřeli.

V roklině u Mrchojed, či Výrova, to je už teď jedno, jsme začali stavět naše první freeride, bylo super, jak každý ráno jsme nastoupili jako četa z UK a kopali a kopali, pak jsme postavili první lávku, kde jsme zakusili pocity naprosto nepřekonatelné a za již dnes legendární hlášky Vény: HLAVNĚ DRŽ PEVNĚ ŘIDÍTKA!! jsme skákali a skákali.

Ve Kdyni Luky-stavitel vymyslel super lajnu na ježdění. Na kopci Škarman jsme našli zázemí na trénování sjezdu. Taky jsme v jarním období zaregistrovali naše sdružení s názvem Bike klub Domažlice.

A to se již přiblížil první zahraničí výlet. V sestavě já, Štěpán, Roman, Venca a Robík jsme vyrazili v době, kdy všichni čuměli na fotbalové MS, bílou dodávkou směr Leogang, v pátek večer jsme na parkovišti rozbalili stan a každý jsme přemýšlel co bude druhý den. Sobota ráno, počasí super a začalo to. Celé dopoledne jsme si dávali do těla, někteří i doslovně .

Všichni jsme si v Leogangu dali jejich největší drop z lávky a dokonce i další věci, který jsme od sebe ani nečekali. Odpoledne jsme přejeli na druhou stranu kopce do Saalbachu na Adidas Slopestyle. Málem nám tam vypadli oči z důlků, neskutečný záležitosti. Večer krátkej přesun do kempu a v neděli po noční bouři přejezd domů, cestou krátké zastavení v Geiskopfu na omrknutí našeho dalšího cíle.

Grüss Gott, tak na svátek upálení Jana Husa si to skupinka, ve složení Já, Roman, Venca a Rob namířila do německého bikeparku Geisskopf, Po seznámení s tratěmi co tam postavili Wursti, jsme postupně dávali freeride, DH, lávkovou sekci, bikrosku a dirty. Maj to tam kluci germánský moc krásný. K večeru už Venca a Roman nevěděli roupama co dělat a tak jen v trenkách dávali dirtový lavice. Při odjezdu jsme si řekli, sem se musíme ještě vrátit a nikdo z nás netušil jak brzo to bude. Na dovolenou kam jinam než do Leogangu odjeli famílie: Štěpána, Romana, Radka H., s nimi ještě odjel nakonec i Rob. Vencovi se narodil nástupce junior Venca a já musel zůstat v práci. Co se tam v Rakousích dělo nevím, ale sms mi to dávali aspoň tušit.

Hned na další cestu do Geisskopfu Roman doslova pobláznil půl Chodska a tak parta čítala mě, Roba, Romana, Lukyho, Radka-Arnolda a Šelyho. Štěpán měl zranění z Rakouska a Venca pečoval o miminko.

Do Geiskopfu jsme jeli to léto a podzim ještě dvakrát, nebo třikrát(nevim už!!) v různém složení a rozepisovat se mi to už moc nechce, protože si to moc nepamatuju a tak tečka. Jo vzpomínám si, dokonce Roman tam byl ještě i sólo, jen se svou ženou a vlastně asi i se Šelym.

Ve Kdyni jsme začali trochu „tunit“ dráhu postavili jsme tam i slušnou lávku a vůbec se z toho na Škarmaně začala stávat solidní trať. Začátkem listopadu jsme tam uspořádali první ilegal DH race a i přes studené počasí a malou reklamu se sešla na kopci docela slušná sestava.

Všichni do toho dávali vše, přijel Tom z Holýšova, Rixa a Červ ze Šumavy, Táta a syn Fícové, Já, Radek, Šely, Štěpán, Venca, Duo Kdyňských mlaďasů a taky z Klatov dorazil Mr. Netrval, kterej nám předvedl jak se skáče třistašede z lávky, pak pan stavitel tratě Luky a dál už nevím. Velkej dík patří Fícům za časomíru, dvojičce Štěpán, Venca za tisk čísel a plakátů, Tačmůdovi za reklamní panel, (nic nám za to nedal) a dík vlastně patří celý naší partě jak se o závod postarala. Takže DÍKY VŠEM.

Tímto závodem se blíží pomalu konec roku, taky už nevím co psát, naposledy jsem psal takhle dlouhej text mámě z vojny, hehe.

Jo, dali jsme našemu sdružení název Rypáci a logo od mistra tisku Štěpána hovoří za vše.

Pod vánočním stromečkem našel R.Baso s velkým úžasem oranž RB. Přejeme mu mhoho sjezdů bez nehod.

Předposlední den v roce jsme zajeli na Čechov, ale to už je v jiném reportu.

Vlastně jsem ještě zapomněl na to, jak jsme několikrát jezdili na Čerchově (mimo úžasných tratí, maj nahoře úžasné kobásy a pivo) hledali kopec Bába,( tam je pár věcí místních mladíků z Trhanova). Kolikrát jsme byli ve Kdyni si ani nepamatuju, ale jo, pamatuju si na jedno ježdění co mě stálo hodinu v nemocnici a sedm stehů.

Jo a další, je to, že nám nějaký debil rozbořil lávku a další překážky ve Kdyni.

Takže rok 2006 se nám všem podle mého vydařil, přes zimu dáme dohromady fyzičku, poladíme kola a HURÁ do další sezóny.

Jestli jsem na někoho, na něco, nebo cokoliv zapomněl, TAK SORRY.

Fotky sem postupně dodám, musím se v nich trošku přehrabat.

Přidat příspěvek

Příspěvky

Dosud nikdo nepřidal žádný příspěvek.