Kalendář

26 27 28 29 30

Bike Klub Domažlice

2. Downhillování ve Špindlu-----Fíca

Po bahenní lázni v Krupce kde nešlo o to zvítězit, ale přežít se ve Špindlu jel další pohárovej závod ve sjezdu.Vyrážíme v sobotu časně ráno a kolem půl desáté jsme na místě. Hned po příjezdu nás čeká docela nemilé překvapení když není skoro kde zaparkovat protože se tu jede pohárový závod xc a jen těžko se hledá místo na parking. Po chvíli hledání se místo objevuje tak začnem vybalovat.

Je akorát deset hodin a začíná volný trénink.Obleču a cestou na lano kličkuju mezi xc rajdrama. Na startu drobet fouká tak hurá dolu . Začátek je po louce pak pravá levá celkem fofr ještě nějaká točka a už je tu první paleťák. Dopad nic moc jak vždy docela do tvrda pak kousek xc po rovině a první borůvky.Mno zatím to jde, nic těžkého.V borůvkách už vybírám nějakou stopu i když není moc z čeho vybírat. Pak zas levá, pravá a už další paleťák u Hromovky do pěkného svahu, pod ním novinka dvě klopky a zas dál levá prává drobet do kopce a zas z kopce a po lehký rovince další paleták do boruvek(vypadá nejhuř).

Pak pěkně do rozbitého lesa kde to moc nejede a tak to bude chtít absolutně bez chyby a držet stopu. Mnu pak ještě lesík s kamenama a dropíkem na konci a hurá zas po sjezdovce dolů. Zas nějaká točka a pak už jenom cílovej svah s dřevěnýma lavicema a dropem na konci. Mnu trať stejná jak loni takže uvidíme jak se to do závodu rozbije. Dopoledne to dávám třikrát a připadá mi že stopu mám najetou a bude to jen o tom kam mi vydrží ruce.

Po obědě se jdu přihlásit a potkávám Bořka a sdělujeme si první dojmy. Odpoledne se jdeme s Tátou podívat na závody xc a uznale kejváme hlavama v jakým tempu to do těch kopců hrnou. Mnu večer ještě povinný trénink, dávám to na jistotu šetřím sebe i techniku. Během dne řešíme jen problém odpadající podrážky levé boty a ohnutý pedál jinak vše o.k. Mnu večer ještě procházka po xc trati a jdem spát.

Ráno snídaně čajík obléct a dávám jednu jízdu na rozehřátí. Mraky se honí zatím sucho, když to tak zůstane bude to rychlej závod. Čas startu se blíží, jdu na lano a potkávám Bořka, který už to má za sebou. zjišťuji Bořkův čas a nabírám motivaci do semifinálový jízdy. Táhnu se nahoru a už stojím na rampě.

Už mi to odpočítávají. 10s..5s.. a jedu snažím se bez chyby zajet solidní jízdu a položit základ pro druhé kolo. Daří se i když dole už jedu jak pro rohlíky, jelikož ruce skoro necítím.Jsem v cíli čas 5:35 mnu uvidíme odpoledne. Za mnou Tachmud 5:28 a zas nabírám motivaci na finále. Něco sním a je přede mnou finále mraky se zatahují, mohl bych to stihnout za sucha.

Jdu k cíli zjišťuji, že nahoře poprchává. Nasedám na lanovku a po chvíli se zastavujeme. Sedíme a čekáme asi 10min a to už prší. Vyjíždím na horu, vylézám na rampu a přestává. Při startu nevím jak moc to hrotit dolu kvůli vodě.

První dvě točky opatrně pak už vidím prach, tak tahám co to jde a super prolítávám borůvky. Pak drobet chyba na paleťáku do borůvek letím moc na vnitřek zatáčky a nemám rychlost do rovnýho lesa. V lese samá chyba jelikož není rychlost. Do dalšího lesa musím přitvrdit, abych stáhnul tu ztrátu, pěkně se mi to daří projet středem mezi šutrama a už to valím po sjezdovce. Ruce mě začínaj tahat a opět už nemám sílu na to dole nějak moc zabrat dostávám se přes lavice a dropík šlapu do cíle a 5:32 a 57 místo z 89.

Nu, mohlo to bejt lepší. A Tachmud hned za mnou o sedm desetin. Ale zas Špidl není moje oblíbená trať a tentokrát jsem se pěkně svezl tak jako dobrý. Pak ještě koukáme na elitku která to dává jako by o nic nešlo . Čas vítěznýho A.Vágnera 4:11 je drobet někde jinde a to ještě prý jel tak, aby se nezranil před MS. Jdeme balit a razíme domů z celkem rychlého, ale technicky až tak moc ne náročného závodu.

Fotky tentokrát nejsou jelikož nebyl čas fotit.

Fíca

Přidat příspěvek

Příspěvky

Re: Re: pozdrav
ramenx | 26. 6. 2008 (23.35)
to ví kluci s chodova..

Re: pozdrav
radojc | 26. 6. 2008 (0.54)
no přijeď, akorát newym gdo si - rajmene !

pozdrav
já,raymenx | 24. 6. 2008 (5.30)
tak co vy turisti,,koukám a čtu,,sáme hezke věcii,jinak jak se daří!!a spostu uspěchu!!jinak o prázky se možná zastavim tak mužem sjet škarman a když tak z nudy to vytáhnout na koráb,,tam sem byl akorát v zimě(kdy??-před rokem),,brr klouzalo to tam,,a jaký vy ste měli problemy o silvestru na čerchově?,sem nějak nemohl přijet..

hmmm
radojc | 22. 6. 2008 (23.37)
taky pjekný čtení mno. jo čte se to pěkně klucí !

Dávej
hanz | 20. 6. 2008 (22.34)
čte se to parádně, jen tak dál, su na vás hrdý chaso